PROGRAMMA 21 EN 22 JUNI IN HET BRES
Hieronder staat alle informatie m.b.t. de praktische zaken. Lees het alsjeblieft goed door.
Dit jaar hebben we twee verschillende shows. Omdat we niet alle dansers in het BRES theater kwijt kunnen moesten we de dansschool door twee splitsen. Daarom is het dit keer allemaal een beetje anders. Hieronder zie je de verdeling van de dansgroepen mét hun emoji erbij. Hun emoji is voor de dansers bij veel dingen een herkenningspunt. Ze hebben nu heel lang de tijd om alvast hun emoji te onthouden ☺️
VERDELING danserS
ZATERDAG 21 JUNI
GROEP A
🐒 maandag 16.45 urban kids Soumaya/Jenny
🍭 maandag 17.45 hiphop teens Soumaya/Jenny
<EMOJI> woensdag 18.00 urban/hiphop kids Soumaya/Britney
🦩 donderdag 17.00 urban kids Desha
<EMOJI> zaterdag 10.00 urban kids Skip
<EMOJI> zaterdag 12.00 breakdance Joël
<EMOJI> zaterdag 11.00 techniek Skip
🌸 Grow.
🪨 Steady.
⚡️ Impact.
<HEELS SENSUAL?>
<DANCE FIT?>
ZONDAG 21 JUNI
GROEP B
🦋 ouder & kind Magdalena en Hélène
🦁 zaterdag 11.00 mini's t/m 5 jaar Britney
<EMOJI> woensdag 20.00 urban teens Soumaya
🧊 donderdag 18.00 urban teens Desha
🔥 donderdag 19.00 urban teens Desha
<EMOJI> donderdag 20.00 urban teens Desha
<EMOJI> zaterdag 12.00 breakdance Joël
<EMOJI> zaterdag 11.00 techniek Skip
🌸 Grow.
🪨 Steady.
⚡️ Impact.
<HEELS SENSUAL?>
<DANCE FIT?>
<BOVENSTAANDE NOG OP VOLGORDE VAN DE SHOW ZETTEN!> IS DAT HAALBAAR? ANDERS V.A. 3 MAART, DAN HEBEBN ZE NOG STEEDS DIK 3 MAANDEN... LIJKT ME GENOEG TIJD.>
Alle selectiegroepen, breakdance en techniek dansen beide dagen. Verder hebben we ons best gedaan het programma zo te maken dat je maar één show hoeft kijken of je kind in alle dansgroepen te zien waar hij/zij aan mee doet. Voor een paar dansers (die 3 keer of meer in de week dansen) is dit echter niet gelukt. Wij hopen jullie te zien op beide dagen!
praktisch
kids/teens
<DEZE INFORMATIE OPSPLITSEN IN 2 KOLOMMEN VOOR GROEP A EN GROEP B>
Aanwezig <GROEP A EN B TIJD>
We willen het brengen en halen van de kids zo soepel mogelijk laten verlopen. Alle groepen zijn verdeeld in kleedruimtes. Elke kleedruimte heeft een eigen emoji die past bij hun thema. Die emoji's hangen in de foyer. Bij binnenkomst loop je naar de voor jou toegewezen emoji.
Halen <GROEP A EN B TIJD>
Aan het einde van de dag worden de kinderen ook weer bij die emoji terug gebracht. Verplaats je dus na show 2 die kant op. Wij verwachten dat alle kids rond <TIJD> weer in de foyer zijn. Ze gaan éérst omkleden en gaan dan als groep naar de emoji in de foyer.
Belangrijk:
-
Wij verwachten dat alle kinderen rond <TIJD> weer terug zijn in de foyer. Ze gaan gezamenlijk als groep weer terug naar hun emoji in de foyer. Dit gebeurd pas nádat we alle showkleding weer terug hebben. Als er een kledingstuk mist kan het iets langer duren. Hier zijn GÉÉN uitzonderingen op. Het is niet mogelijk dat bepaalde kinderen eerder vertrekken.
-
Alle kinderen dienen om <TIJD> in de foyer opgehaald te worden. Geen enkel kind, ongeacht leeftijd gaat na de show alleen het theater uit. Hier zijn GÉÉN uitzonderingen op! Wij nemen ook geen telefoontjes aan met mama of papa aan de lijn dat het wel mag. Van ons mag het niet. Onze verantwoordelijk over de kinderen stopt op het moment dat zij het theater verlaten.
-
Doe alles wat je kind nodig heeft in één rugtas. Tip: naam op de rugtas.
Eten en drinken
Wij vragen alle ouders de kinderen voor de gehele dag te voorzien van eten en drinken. In de kleedkamers staat alleen een pot snoep. Om de kleding te beschermen (die wij deels huren) hebben wij strenge regels gesteld m.b.t. eten en drinken. De hulpouders zullen hier ook streng op zijn in de kleedkamers. Het heeft geen zin om toch eten mee te nemen dat wij liever niet zien.
LET OP: GEEF ETEN EN DRINKEN MEE I.P.V. GELD!
Wij hebben vorig jaar bij meerdere dansers gezien dat zij geen eten/drinken bij zich hadden maar geld. Er is in principe geen ruimte om iets te kopen bij het horeca gedeelte van het BRES. Ook is het niet toegestaan tussendoor naar de supermarkt te lopen. Dus nogmaals: geef eten en drinken mee i.p.v. geld alsjeblieft.
ETEN & DRINKEN
✅ Alles wat makkelijk eet zonder dat het veel troep geeft. Ik denk dat jullie zelf goed kunnen inschatten wat geen troep geeft.
❌ Zakken chips, lolly's, zure snoepjes, chocolade, chocoladepasta, fruit waar je plak handen van krijgt etc.
✅ Water in een bidon.
❌ Al het andere dan water. Siroop zal vervangen worden door water en pakjes drinken blijven in de tas.
KLEDING & HAAR
-
Kom alvast naar het theater in je basiskleding en fix je haar thuis. In de kleedkamer doen we een touch-up.
-
'Wat is mijn basiskleding?' Dat is vanaf 3 maart hier te vinden.
-
Label ook je basiskleding! Er liggen straks >100 zwarte leggings, spijkerbroekjes, sokken, tops... Plak je naam erin en hou alles bij je.
-
Neem ook een extra setje makkelijke kleding mee voor de zekerheid.
-
Zorg dat je schone dansschoenen hebt en neem extra zwarte sokken mee.
WACHTEN WACHTEN WACHTEN...
-
De meeste dansers moeten veel wachten. Dat hoort er nu eenmaal bij. Neem iets mee van thuis om je te vermaken. Wij hebben kleurplaten en potloden. Neem een boekje mee en een spelletje of iets.
-
Ipads, telefoons... het mag mee. Let wel; al letten de hulpouders op, wij zijn niet verantwoordelijk voor jullie persoonlijke eigendommen. Meenemen op eigen risico. Zorg dat je het in ieder geval goed kan opbergen in je tas en laat het vooral niet overal slingeren!
RESPECT & GEDRAG
-
Wij verwachten van alle kinderen respect naar de hulpouders. Ieder jaar weer zien wij rollende ogen en een 'daar heb ik schijt aan' houding bij een aantal kinderen. Indien je denkt hmmm, klinkt bekend in de oren: instrueer je kind te luisteren naar de hulpouders. Zij zijn er speciaal voor de kinderen.
-
Bij onaanvaardbaar gedrag halen wij het kind uit de kleedkamer en plaatsen wij hem/haar ergens anders.
praktisch
mini's
Dit jaar doen alle mini's beide shows mee. We hebben het programma zo kort mogelijk voor hen gemaakt. JA/NEE DOEN WE DAT?!
AANKOMST
-
Wij verwachten alle mini's, in basiskleding, om <TIJD> in de het theater.
-
De mini's worden in de foyer opgewacht met de 🦁.
-
Ouders laten de mini bij de hulpouder en gaan vervolgens weg. Als het niet gaat, blijf je even bij je mini. Huilende kinderen wil ik uiteraard voorkomen.
-
De mini's gaan vervolgens direct door naar de theaterzaal. Daar hebben ze gelijk een doorloop met licht en geluid.
-
Na de doorloop gaan ze naar hun kleedruimte.
-
Dan worden ze omgekleed en worden ze vermaakt tot ze het podium op gaan. Informatie over kleding/haar is vanaf 3 maart hier te lezen.
TIJDENS DE SHOW
-
Na hun dans gaan ze weer naar hun kleedruimte. Daar wachten ze tot het einde van de show.
-
Alle mini's doen ook de finale mee. Ze zijn niet klaar na hun eigen dans.
-
Alle mini's blijven onder toezicht van genoeg hulpouders in de kleedruimte.
-
Zorg dat ze iets bij hebben om zich te vermaken. Wij hebben alleen een kleurplaat en kleurpotloden.
-
Zorg dat ze genoeg eten/drinken bij hebben. Ook voor hen gelden de regels die wij ook voor de kids/teens hebben (!)
-
Indien nodig verschonen wij ook een luier. Graag luiers en doekjes in de tas. Uiteraard loopt er een hulpouder mee met een wc bezoek.
Wat als de mini echt naar mama/papa wilt?
Als het écht niet gaat zullen wij via WhatsApp contact met je opnemen. Als het niet lukt contact te krijgen dan zullen we tijdens de show vanzelf op het podium verschijnen met het verzoek de desbetreffende mini op te halen uit te kleedruimte. Dat is de enige manier om jullie snel te bereiken.
NA DE SHOW
-
Met de finale gaan ze net als alle dansers ook het podium op.
Na de finale:
-
Ouders van de mini's blijven zitten in de zaal (!)
-
Alle mini's gaan terug naar de kleedruimte om spullen te pakken en/of om te kleden.
-
De mini's komen terug naar het podium.
-
Via het podium komen ze weer terug bij hun ouders. Dit zal naar verwachting rond <TIJD> zijn.
Wij geloven erin dat dit helemaal goed gaat komen! Voor vragen zijn we via mail bereikbaar.
Meer informatie volgt nog!
Wij verwachten 3 maart 2025 alle informatie over de eindvoorstelling voor jullie op een rijtje te hebben op deze pagina! 😁