top of page

tijden 15 Juni de stoep

Hieronder staat alle informatie m.b.t. de praktische zaken. Lees het alsjeblieft goed door.

ZATERDAG 15 JUNI

EINDVOORSTELLING

THEATER DE STOEP

dansers aanwezig in theater*

09.30 uur

*uitzonderingen aanwezig in theater:

mini's 2/3 jaar (za 10.15): 12.30 uur

Kom alvast in je pyjama naar de Stoep én neem normale kleding mee.

mini's 4/5 jaar (za 11.00): 12.30 uur

Ze krijgen de showkleding aan in de Stoep.
 

mini's moeder & kind dans (geselecteerde groep): 12.30 uur

doorloop op podium

10.00 uur - 13.30 uur

show 1

15.00 uur - 16.45 uur

show 2

17.30 uur - 19.00 uur

theater verlaten

19.30 uur / 20.00 uur

praktisch
THEATER DE STOEp kids/teens

Aanwezig 09.30 uur

We willen het brengen en halen van de kids zo soepel mogelijk laten verlopen. Alle groepen zijn verdeeld in kleedkamers. Elke kleedkamer heeft een eigen emoji die past bij hun thema. Die emoji's hangen in de foyer. Bij binnenkomst loop je naar de voor jou toegewezen emoji.

 

Halen 19.30 uur 

Aan het einde van de dag worden de kinderen ook weer bij die emoji terug gebracht. Verplaats je dus na show 2 die kant op. Wij verwachten dat alle kids rond 19.30 uur weer in de foyer zijn. Ze gaan éérst omkleden en gaan dan als groep naar de emoji in de foyer.  

 

Belangrijk:

  • Wij verwachten dat alle kinderen rond 19.30 uur weer terug zijn in de foyer. Ze gaan gezamenlijk als groep weer terug naar hun emoji in de foyer. Dit gebeurd pas nádat we alle showkleding weer terug hebben. Als er een kledingstuk mist kan het iets langer duren. Hier zijn GÉÉN uitzonderingen op. Het is niet mogelijk dat bepaalde kinderen eerder vertrekken.

  • Alle kinderen dienen om 19.30 uur in de foyer opgehaald te worden. Geen enkel kind, ongeacht leeftijd gaat na de show alleen het theater uit. Hier zijn GÉÉN uitzonderingen op! Wij nemen ook geen telefoontjes aan met mama of papa aan de lijn dat het wel mag. Van ons mag het niet. Onze verantwoordelijk over de kinderen stopt op het moment dat zij het theater verlaten.

  • De kinderen kunnen tussen de shows door helaas niet naar de foyer. Dit vanwege de veiligheid van de kids en de korte tijd die tussen de 2 shows zit. Als show 1 klaar is gaat het theaterdoek dicht en gaan ze direct naar de kleedkamers. Ook hier zijn GÉÉN uitzonderingen op.

  • Doe alles wat je kind nodig heeft in één rugtas. Tip: naam op de rugtas. 

Eten en drinken

Wij vragen alle ouders de kinderen voor de gehele dag te voorzien van eten en drinken. In de kleedkamers staat alleen een pot snoep. Om de kleding te beschermen (die wij deels huren) hebben wij strenge regels gesteld m.b.t. eten en drinken. De hulpouders zullen hier ook streng op zijn in de kleedkamers. Het heeft geen zin om toch eten mee te nemen dat wij liever niet zien.

ETEN & DRINKEN

✅ Alles wat makkelijk eet zonder dat het veel troep geeft. Ik denk dat jullie zelf goed kunnen inschatten wat geen troep geeft. 

❌ Zakken chips, lolly's, zure snoepjes, chocolade, chocoladepasta, fruit waar je plak handen van krijgt etc. 

✅ Water in een bidon.

❌ Al het andere dan water. Siroop zal vervangen worden door water en pakjes drinken blijven in de tas.

KLEDING & HAAR

  • Kom alvast naar het theater in je basiskleding en fix je haar thuis. In de kleedkamer doen we een touch-up.

  • 'Wat is mijn basiskleding?' Check dat hier.

  • Label ook je basiskleding! Er liggen straks >100 zwarte leggings, spijkerbroekjes, sokken, tops... Plak je naam erin en hou alles bij je.

  • Neem ook een extra setje makkelijke kleding mee voor de zekerheid. 

  • Zorg dat je schone dansschoenen hebt. 

WACHTEN WACHTEN WACHTEN...

  • De meeste dansers moeten veel wachten. Dat hoort er nu eenmaal bij. Neem iets mee van thuis om je te vermaken. Wij hebben kleurplaten en potloden. Neem een boekje mee en een spelletje of iets.

  • Ipads, telefoons... het mag mee. Let wel; al letten de hulpouders op, wij zijn niet verantwoordelijk voor jullie persoonlijke eigendommen. Meenemen op eigen risico. Zorg dat je het in ieder geval goed kan opbergen in je tas en laat het vooral niet overal slingeren! 

RESPECT & GEDRAG

  • Wij verwachten van alle kinderen respect naar de hulpouders. Ieder jaar weer zien wij rollende ogen en een 'daar heb ik schijt aan' houding bij een aantal kinderen. Indien je denkt hmmm, klinkt bekend in de oren: instrueer je kind te luisteren naar de hulpouders. Zij zijn er speciaal voor de kinderen.

  • Bij onaanvaardbaar gedrag halen wij het kind uit de kleedkamer en plaatsen wij hem/haar ergens anders.

praktisch
mini's

AANKOMST

  • Wij verwachten alle mini's om 12.30 uur in de Stoep. Let op: dit is voor sommige mini's 15 minuten eerder dan voorheen is aangegeven. 

  • De mini's worden in de foyer opgewacht met de 🎀.

  • Ouders laten de mini bij de hulpouder en gaan vervolgens weg. Als het niet gaat, blijf je even bij je mini. Huilende kinderen wil ik voorkomen. 

  • De mini's gaan vervolgens direct door naar de theaterzaal. Daar hebben ze gelijk een doorloop met licht en geluid. 

  • Na de doorloop gaan ze naar hun kleedkamer. Dit is een afgesloten ruimte in de foyer, afgezonderd van alle andere dansers. 

  • Dan worden ze omgekleed en worden ze vermaakt tot ze het podium op gaan. Informatie over kleding/haar is hier te lezen.

Mini's 2/3 jaar:

Kom alvast in pyjama. Vergeet het dekentje en de knuffel niet.

TIJDENS DE SHOW

  • Na hun dans gaan ze weer naar hun kleedkamer in de foyer. Daar wachten ze tot het einde van de show.

  • Alle mini's blijven onder toezicht van genoeg hulpouders in de kleedkamer. 

  • Zorg dat ze iets bij hebben om zich te vermaken. Wij hebben alleen een kleurplaat en kleurpotloden.

  • Zorg dat ze genoeg eten/drinken bij hebben. Ook voor hen gelden de regels die wij ook voor de kids/teens hebben (!)

  • Indien nodig verschonen wij ook een luier. Graag luiers en doekjes in de tas. Uiteraard loopt er een hulpouder mee met een wc bezoek.

Wat als de mini echt naar mama/papa wilt?

Als het écht niet gaat zullen wij via WhatsApp contact met je opnemen. Als het niet lukt contact te krijgen dan zal ik tijdens de show vanzelf op het podium verschijnen met het verzoek de desbetreffende mini op te halen uit te kleedkamer. Dat is de enige manier om jullie snel te bereiken. 

NA DE SHOW

  • Met de finale gaan ze net als alle dansers ook het podium op. 

  • Ze dansen alleen mee tijdens show 1 van 15.00 uur.

Na de finale:

  • Ouders van de mini's blijven zitten in de zaal (!)

  • Alle mini's gaan terug naar de kleedkamer in foyer om spullen te pakken en/of om te kleden.

  • De mini's komen terug naar het podium.

  • Via het podium komen ze weer terug bij hun ouders. Dit zal naar verwachting rond 16.45 / 17.00 uur zijn.

Wij geloven erin dat dit helemaal goed gaat komen! Voor vragen ben ik vanaf nu alleen nog maar telefonisch bereikbaar op 06 46 40 65 10. Graag alleen dringende vragen. 

VERDELING KLEEDKAMERS

Alle kinderen zijn verdeeld over in totaal 12 kleedkamers. Op elke kleedkamer zitten één of meerdere hulpouders. Elke kleedkamer heeft een emoji. Kijk goed bij welke emoji je bent ingedeeld. (Zoek je emoji in de foyer bij aankomst en ouders halen de kids aan het einde van de dag bij dezelfde op). Wellicht is en bepaalde indeling voor jou onlogisch maar wij hebben hier heel goed over na gedacht. Hier zit voor ons wél een logica in. De kids die oorspronkelijk níet in de ingedeelde groep zijn heb ik geel gemarkeerd. Als een kind meerdere dansen doet ligt alle kleding klaar in de kleedkamer waar hij/zij is ingedeeld.

 

Wij hebben minder kleedkamers dan groepen. Daarom zijn sommige dansers ingedeeld bij een andere groep. Het is absoluut niet mogelijk om van kleedkamer te wisselen. De indeling blijft zoals hij is.

GROW. 🌸

  1. Isabella

  2. Vera

  3. Lizz

  4. Lieke

  5. Liselot

  6. Lynna

  7. Roos

  8. Rebekah

IMPACT. ⚡️

  1. Benthe

  2. Eva

  3. Janna

  4. Iris

  5. Zara

  6. Fem J.

  7. Jasmijn

  8. Lynn Koole

  9. Ivy S.

  10. Loïs C.

  11. Loïs V.

  12. Vajen

  13. Xena

  14. Lisa

  15. Valerie  (ma 19.45/do 20.00)

  16. Esmee (ma 19.45)

COULISSEN 👀

  1. Yuna

  2. Khloé

  3. Megan

  4. Sophie

  5. Rose

  6. Indy

  7. Noor

  8. Emma

FOYER 🎀

  1. Mason

  2. Mees

  3. Chloé

  4. Eva

  5. Emily 

FOYER 🎀

MINI'S 2/3 (ZA 10.15)

  1. Nayley

  2. Sophia

  3. Livia

  4. Lienke

  5. Vienne

FOYER 🎀

MINI'S 4/5 (ZA 11.00)

  1. Chloé​

  2. Benthe

  3. Cato

  4. Lizzy

  5. Roxy

  6. Flora

  7. Caroline

  8. Noalie

  9. Ivy

  10. Soof

  11. Mia

  12. Vienna

DOWNLOADS generale 8 juni

SPOEDJES 🚀

  1. Fem Eijlers

  2. Rosalie

  3. Fliene

  4. Sienna

  5. Olivia

  6. Loïs W.

  7. Faelynn

DO 16.00 🎈

  1. Rachel

  2. Fallon

  3. Elisa Ye

  4. Billie

  5. Ziva

  6. Joep

  7. Hannah

  8. Liva (ma 17.45)

  9. Layla (ma 17.45/TikTok)

  10. Danisha (ma 17.45)

  11. Indie (TikTok)

DO 18.00 ⭐️

  1. Zoë

  2. Iris

  3. Lieke vd B.

  4. Saar V.

  5. Juliette

  6. Lizzy

  7. Faylinn E.

  8. Mila

  9. Leonie

  10. Lillyam

MA 16.45 🤖

  1. Evi

  2. Vienne

  3. Jade

  4. Sanne

  5. Maly

  6. Dide

  7. Estelle

  8. Emma

  9. Juna

  10. Hailey

  11. Noulani

  12. Loïs S.

  13. Fajah

  14. Isa S.

ZA 11.00 (SKIP) 🐫

  1. Elise

  2. Ivy F.

  3. Hannah

  4. Yara

  5. Noëlle

  6. Noa

  7. Raven

  8. Victoria

  9. Amber

  10. Scottie

DO 19.00 ⁉️

  1. Quinty

  2. Leah

  3. Robbyn

  4. Jada

  5. Isis

  6. Romy

  7. Saar F.

  8. Marley

  9. Bella

  10. Djindy

  11. Levea

  12. Liyana

  13. Danischa K.

  14. Charlotte

  15. Mackenzey

DO 17.00 😁

  1. Lynn de J.

  2. Ella

  3. Loïs vt K.

  4. Loïs v H. 

  5. Marle

  6. Lana

  7. Feylize

  8. Jaylinn

  9. Neeyya

  10. Féline

  11. Faylinn S.

  12. Fajah

  13. Nikki

  14. Sare

  15. Fiene

  16. Aimee

BOYS CLASS 💪🏻

  1. Dryendel

  2. Elijah M.

  3. Elijah v E.

  4. Mario

  5. Ian

  6. Savio

  7. Huug

  8. Goof

  9. Owen

  10. Sebastiaan

bottom of page